Global searching is not enabled.
Skip to main content

Blog entry by Damian M

6 Błędów w odchudzaniu

6 Błędów w odchudzaniu

6 błędów podczas odchudzania

 

  1. Podjadanie: Czy zdarzyło Wam się coś kiedyś podjeść między głównymi posiłkami? Oczywiście, że tak odpowiesz. Tako zwyczaj jest bardzo kaloryczny i może pokrzyżować Ci Twoje cele idealnej sylwetki. Garść orzechów, 4 kostki czekolady, kilka suszonych owoców i jogurt pitny między głównymi posiłkami to extra dodatkowych 500 kcal. Pomnóż to razy 7 dni a wyjdzie Ci 3500 kcal!!! Te na pozór niepoliczalne kalorie to długi przystanek stop w drodze do Twojego ciała.
  2. Mało kto liczy kalorie, ale to jak nie zaplanować sobie podróży samochodem w miejsce, którego się nie zna. Teraz włącz GPS i zobacz jak łatwo to zrobić. Postaram Ci się opisać to jak najprościej.

 

Poziomem 0 jest poziom, w którym ani nie tyjemy ani nie chudniemy. Z reguły wtedy Twój organizm potrzebuje od 30 do 35 kcal na 1 kg Twojej masy ciała. Musisz popróbować jaki poziom wypadnie u Ciebie. Jest to zależne od wielu czynników jak poziom masy mięśniowej, wiek, poziom aktywności i płeć.

 

Załóżmy, że masz 70kg.  Twoje zapotrzebowanie dziennie w takim razie powinno być w zakresie 2100 - 2450 kcal.

 

Znowu załóżmy, że Twoim poziomem 0 jest 2100 kcal. Jeśli chcesz zejść z kilogramami powinnaś / powinieneś odjąć od założonego wyniku Ok. 20-25% mniej kalorii.

 

Ilość obciętych kalorii musi być uzależniona od poziomu masy, z którą zaczynasz. Im większa masa tym więcej % możesz zejść z kaloryczności. Nie przekraczaj jednak 30%.

 

Przy założeniu obcięcia 20% z 2100 kcal Twoja kaloryczności wyniesie 1680 kcal.

 

Przy obcięciu takiej kaloryczności możesz spodziewać się spadku masy ciała o 0,4 do 0,8 kg tygodniowo.

 

  1. Ciało jest z natury leniwe. Potrzebuje tyle mieści, ile z nich korzystasz nic więcej, bo zabierają energię. Co innego jest z tłuszczykiem. Ciało zawsze uważa, że tłuszczyk jest potrzebny o zgrozooooo. Natury nie oszukamy. Jeśli jednak dasz ciałku urozmaicony ruch Twoje ciało będzie wykorzystywało zgromadzona energię z tłuszczyku a Ty będziesz cieszyła się pięknym i zgrabnym ciałkiem.

 

Takie treningi możesz przetestować na tej platformie zupełnie za darmo przez 72h. Rozpisany jest tak również program treningowy.

 

  1. Pozbywanie się tłuszczu z organizmu nazywa się lipolizą i nie jest to prosty proces i zadanie dla organizmu. Podczas takiego procesu wątroba ulega dużemu obciążeniu. Działa jak filtr, a filtr trzeba czyścić. Właśnie do takiego czyszczenia wykorzystana jest między innymi woda. Dzięki niej woda i inne organy mogą się oczyszczać. Powinnaś / powinieneś spożywać Ok 1l wody na 30 kg masy ciała, a więc jeśli masz Np. 70 kg wychodzi 2.3 l wody. Pijesz tyle?
  2. Nasza dieta powinna być urozmaicona i bogata w składniki odżywcze, które potrzebuje Twoje ciało. Każdy posiłek powinien zawierać pełnowartościowe produkty. Najlepiej pokazuje to piramida zdrowia nakreślona przez WHO (World Health Organization)

 

Link: http://www.izz.waw.pl/zasady-prawidowego-ywienia

 

  1. Głodzenie się na pseudo diecie to bardzo wielkie wyzwanie dla ciała i głowy. Z reguły kończy się to wielkim fiaskiem i powrotem do dawnych nawyków jedzeniowych. Osoby na głodówce nie wytrzymują stanów głodowych a to już tylko mrok do efektu JOJO, czyli pożarcia o wiele większych porcji niż sprzed głodówek. Dodajmy do tego stres ciała, które mu zafundowaliśmy i odwrotny efekt do założonego masz jak w banku.

 

Co miesiąc na moim fanpage pojawia się nowe wyzwanie, gdzie wspólnie trenujemy, zdrowo się odżywiamy i walczymy o Siebie. Śledź moje social media tutaj:

 

Facebook: Nikodem trenuje i motywuje

Grupa wsparcia: Grupa wsparcia na Facebooku

Instagram: nikodemfinke

Youtube: Nikodem Finke

 

Skorzystaj z 3 dniowego darmowego dostępu do mojej platformy za darmo i zacznijmy wspólna walkę o Twoje ciało i zdrowie.

Ściskam,

Nikuś


  • Share


  
Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Polityka Prywatności       AKCEPTUJĘ